Prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki blogu, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób, jest możliwe tylko za zgodą autorki bloga.

poniedziałek, 10 lipca 2017

Ślubne pudełko...

Cześć!
Sezon ślubny w pełni, więc w ramach inspiracji dla Skarbnicy Pomysłów, mam dla Was pudełko na ślubne zdjęcia...
:)
 Pudełko, to gotowa, sztywna baza, którą okleiłam właściwie dwoma papierami... Ciemno fioletowym papierem Follow The Sun z kolekcji Night and Day od AltairArt oraz białym papierem wizytówkowym, który w niektórych miejscach dodatkowo wytłoczyłam...
 Dodałam jeszcze kwiaty i listki wycięte z pasków z elementami do wycinania...
Wstążka, kilka elementów z masy i brokat...
Pudełko zapakowałam w ozdobne pudełko z kokardą, aby można było je ładnie wręczyć Nowożeńcom... 
Zerknijcie na szczegóły, jak Wam się podoba takie pudełko...?
:)


Swoją pracę zgłaszam na:



Pozdrawiam
:)

2 komentarze:

  1. Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Z pewnością przyda się na długo...
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Zapraszam ponownie... :)